Strony internetowe

Masz wybór

Nowe Strony Internetowe FIA CMS wykonane są na najnowszym obecnie dostępnym oprogramowaniu D11 
z możliwością edycji lub FIA START bez możliwości edycji.

FIA CMS

Dla firm które chcą same aktualizować stronę, rozwijać swój biznes

Strona Internetowa wykonana w wersji 
z panelem CMS 
(system do samodzielnej edycji strony internetowej).

DLA KOGO:
Firmy produkcyjne, developerzy, 
restauracje, przychodnie, agencje pracy 
oraz inne firmy które potrzebują mieć zawsze aktualne informacje na stronie.

FIA START

Dla małych biznesów które potrzebują tylko stronę ze stałą ofertą

Strona Internetowa wykonana w wersji 
bez panelu CMS 
(edycją strony zajmuje się Agencja).

DLA KOGO:
Małe firmy budowlane, prawnicy, notariusze, 
lekarze, hydraulicy, agenci ubezpieczeniowi, 
małe biznesy oraz wszystkie firmy które nie potrzebują często zmieniać informacji na stronie.

Dodatkowo płatne:

Strona internetowa

  • modernizacje
  • wersje językowe
  • aktualizacje bezpieczeństwa

Serwer:

  • serwer (hosting)
  • dedykowany adres IP
  • reverse DNS
  • CDN, webd, 2FA

Pozycjonowanie

  • pozycjonowanie lokalne
  • pozycjonowanie naturalne
  • raporty

Domena

  • rejestracja domen
  • przedłużenie domen
  • Certyfikat SSL
  • cesje domen

Nie każda strona internetowa sprzedaje

Strony internetowe zaprojektowane bez podstawowej wiedzy z marketingu będą jedynie pięknie wyglądać. A przecież celem strony firmowej jest przyciąganie klientów, poruszanie ich emocji, a w konsekwencji wsparcie sprzedaży produktów i usług.

Czym więc cechuje się profesjonalna strona internetowa?
Jak powinna być zaprojektowana i zaprogramowana?

  • Elegancki biznesowy wygląd
  • Responsywność (mobilna Strona Internetowa)
  • Intuicyjność użytkowania
  • Szybkość ładowania witryny
  • Profesjonalne i perswazyjne treści
  • Wysokiej jakości grafiki i zdjęcia

Co zyskujesz posiadając profesjonalną stronę internetową?

Korzyści możemy wymieniać bez końca. Przede wszystkim jednak profesjonalna strona internetowa pomaga Ci realizować Twój cel biznesowy. A tym celem może być cokolwiek chcesz, np.:

  • Pozyskiwanie klientów, którzy będą kontaktować się z Twoją firmą telefonicznie;
  • Zbieranie adresów mailowych do wysyłki newslettera;
  • Zwiększanie zamówień w sklepie internetowym;
  • Budowanie unikalnego wizerunku firmowego

Dobrze zaprojektowana witryna mocno wspiera Twoją działalność.

Klienci mogą zapoznać się z Twoimi produktami, niezależnie czy Twój stacjonarny sklep czy biuro jest otwarte. Mogą coś kupić w ciągu dnia lub w nocy. W dodatku praktycznie nie masz ograniczeń dotyczących zasięgu. Jeśli Twoje usługi nie mają charakteru lokalnego, możesz je sprzedawać w całej Polsce – po prostu przez internet. 
Dodatkowo strona www to idealne miejsce promocji, w formie płatnych reklam lub pozycjonowania stron.