Pozycjonowanie

Pozycjonowanie naturalne

Pozycjonowanie naturalne to metody wpływające na pozycję Państwa strony w wyszukiwarce Google.
W uzyskaniu satysfakcjonujących wyników ze sprzedaży nie pomoże jedynie unikatowy, wysokiej jakości produkt. 

Najważniejsza we współczesnym biznesie jest kampania marketingowa, w głównej mierze przeprowadzana w internetowym świecie.

To pierwsze miejsce, w którym potencjalny klient styka się z marką.

Jednak, żeby możliwe było zapoznanie się z ofertą, konieczna jest wysoka pozycja w wyszukiwarce. Osiąga się ją przy pomocy długofalowego procesu znanego jako pozycjonowanie stron.

Rejon pozycjonowania

Pozycjonujemy firmy z całej polski.
 

Jak wygląda Pozycjonowanie?

Mamy do wyboru dwie opcje:

Pozycjonowanie płatne od słów kluczowych:

  • Wybieramy słowa kluczowe na podstawie popularności oraz konkurencji
  • Otrzymujesz dostęp do panelu z codzienną aktualizacją pozycji Twojej strony w wyszukiwarce oraz na urządzeniach mobilnych wraz z raportem i kosztorysem.
  • Płacisz tylko jeżeli strona jest na danych pozycjach (liczone tylko za dni w których występuje pozycja)
  • Umowa na minimum 6 miesięcy

Pozycjonowanie w formie abonamentu:

  • Wybieramy słowa kluczowe na podstawie popularności oraz konkurencji
  • Otrzymujesz dostęp do panelu z codzienną aktualizacją pozycji Twojej strony w wyszukiwarce oraz na urządzeniach mobilnych.
  • Płacisz stałą comiesięczną, niższą uśrednioną kwotę niż w przypadku opcji wyżej, niezależnie od pozycji strony.
  • Umowa na minimum 3 miesiące

Płatności

Abonament lub płatność za pozycję słowa kluczowego

Monitoring

Otrzymujesz raport z pozycji (codziennie, pełny co miesiąc)

15 lat

Doświadczenia w pozycjonowaniu lokalnym oraz naturalnym

90%

Zadowolonych klientów

Pozycjonowanie lokalne. Lokalna wizytówka.

97% konsumentów szuka lokalnych firm w internecie.

Jeżeli prowadzisz lokalny biznes jesteś np. lekarzem, prawnikiem, fryzjerem, kosmetyczką, hydraulikiem, czy masz mały sklep z usługami albo jesteś artystą a może właśnie otwierasz własną restaurację - w każdym przypadku oferta lokalna firma może okazać się niezbędna.

Dzięki dobrze wykonanej stronie internetowej dostosowanej do urządzeń mobilnych oraz dobrze uzupełnionej wizytówce lokalna firma (Google Miejsca) możesz być w stałym kontakcie z potencjalnym klientem, który o każdej porze dnia i nocy będzie mógł znaleźć twoją firmę w wyszukiwarce i kupić proponowany przez ciebie produkt lub zamówić usługę.

Zadbamy o to aby ocena Twojej firmy była zawsze rzetelna.

Lokalnie

Najwięcej klientów znajduje się w województwie Opolskim.

Wizytówka lokalna to pierwszy kontakt z Twoją firmą na rynku lokalnym.

Masz kwiaciarnię, piekarnię, firmę usługową, jesteś prawnikiem? 
Według większości statystyk najwięcej klientów klika w lokalną wizytówkę lub mapę.

Uruchomienie wizytówki jest bezpłatne

Możesz samemu uzupełnić, wypromować i prowadzić wizytówkę lub zlecić ją Nam.

Google Miejsca. Jak prezentują się wyniki?

Wyniki wyświetlane są w postaci punktów w wynikach wyszukiwania jak i na mapie.
Wizytówka zawiera.

Podstawowe dane

  • Nazwa firmy
  • Adres
  • Telefon
  • Opis, Zdjęcia, Logo
  • Godziny otwarcia
  • Kategorie

Obszar działalności

  • Lokalizacja i obszar
  • Obsługiwany obszar
  • Dodatkowe informacje

Opinie

  • Odpowiadanie na opinie
  • Zgłaszanie negatywnych opinii

Przeczytaj także:

Jakie kroki należy podjąć, by być widocznym w Internecie?

Najbardziej efektywnym sposobem na podwyższenie pozycji Twojej strony internetowej jest skorzystanie z oferty pozycjonowania, która spowoduje zwiększenie pozycji Twojej firmy w wynikach wyszukiwania i pomoże przyszłym klientom odnaleźć Twoją stronę internetową.

Twoja konkurencja nie śpi!

Pozycjonowanie to bardzo skomplikowany proces, który wymaga stałej aktualizacji strony internetowej oraz ciągłego działania w sieci. Działania rozpoczynają się od wyboru odpowiednich słów kluczowych, po których wpisaniu, Twoja strona WWW ma się wyświetlać wysoko w wynikach wyszukiwania.
Obecnie roboty wyszukiwarek mają już bardzo skomplikowany algorytm, który bada nie tylko ilość fraz, ale i użyteczność tekstu. Artykuły blogowe, opisy kategorii czy treści powinny być interesujące dla potencjalnych klientów. 

Zadbamy o ich wysoką jakość i czytelność.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Koszt pozycjonowania zależy od trudności frazy kluczowej oraz jej popularności w wyszukiwarce.
Koszt pozycjonowania może ulec zmianie w zależności od zachowania konkurencji oraz sezonowości.