Dobre pierwsze wrażenie
Przed dokonaniem zakupu Twój klient odwiedzi stronę internetową Twojej firmyNie każda strona internetowa sprzedaje
Witryny zaprojektowane bez podstawowej wiedzy z marketingu, neuroekonomii oraz psychologii będą jedynie pięknie wyglądać. A przecież celem strony firmowej jest przyciąganie klientów, poruszanie ich emocji, a w konsekwencji wsparcie sprzedaży produktów i usług.
Czym więc cechuje się profesjonalna strona internetowa?
Jak powinna być zaprojektowana i zaprogramowana?
- Piękny wygląd
- Responsywność
- Intuicyjność użytkowania
- Szybkość ładowania witryny
- Profesjonalne i perswazyjne treści
- Wysokiej jakości obrazki i zdjęcia

Co zyskujesz posiadając profesjonalną stronę internetową?
Korzyści możemy wymieniać bez końca. Przede wszystkim jednak profesjonalna strona internetowa pomaga Ci realizować Twój cel biznesowy. A tym celem może być cokolwiek chcesz, np.:
- Pozyskiwanie klientów, którzy będą kontaktować się z Twoją firmą telefonicznie;
- Zbieranie adresów mailowych do wysyłki newslettera;
- Zwiększanie zamówień w sklepie internetowym;
- Budowanie unikalnego wizerunku firmowego.
Dobrze zaprojektowana witryna mocno wspiera Twoją działalność.
Klienci mogą zapoznać się z Twoimi produktami, niezależnie czy Twój stacjonarny sklep czy biuro jest otwarte. Mogą coś kupić w ciągu dnia lub w nocy. W dodatku praktycznie nie masz ograniczeń dotyczących zasięgu. Jeśli Twoje usługi nie mają charakteru lokalnego, możesz je sprzedawać w całej Polsce – po prostu przez internet. Dodatkowo strona www to idealne miejsce promocji, w formie płatnych reklam lub pozycjonowania stron.

Responsywność
Responsywne strony to takie, które dobrze wyświetlają się na każdym urządzeniu, niezależnie od rozdzielczości ekranu. Automatycznie zmienia się rozkład elementów i ich wielkość, tak aby przeglądanie strony – zarówno na smartfonie, jak i komputerze stacjonarnym – było proste i czytelne.
Każda profesjonalna strona internetowa powinna być responsywna.
To już w zasadzie standard przy projektowaniu stron www. Ma to związek z rosnącą ilością klientów korzystających z urządzeń mobilnych. Zresztą nie jest to jedyny warunek.
Responsywne strony firmowe wyświetlają się wyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. Są więc łatwiejsze do wypromowania w internecie.

Strona internetowa
bez CMS (bez systemu do samodzielnej edycji) lub z CMS (z możliwością edycji)
Po roku możesz przedłużyć utrzymanie strony lub zrezygnować bez zobowiązań i przenieść na inny serwer.
START BEZ CMS
Prowadzisz małą firmę, nie potrzebujesz za wiele aktualizacji strony.
Ta opcja jest najlepsza dla Twojej firmy.. Aktualizacje przeprowadzi nasz informatyk.
STANDARDOWA Z CMS
Potrzebujesz indywidualną stronę internetową.
Ta opcja jest najlepsza dla Twojej firmy. Aktualizacje wykonasz sam a także pomoże Tobie w tym nasz informatyk.
do 10 podstron
bez ograniczeń
Indywidualne moduły na potrzeby strony
2 godziny w roku
3 godziny w roku
w zależności od wybranej końcówki
w zależności od wybranej końcówki
pierwszy rok gratis
pierwszy rok gratis
Wszystkie ceny podane na stronie są cenami netto.
Intuicyjność użytkowania
Każda profesjonalna strona internetowa musi jasno informować użytkownika, po co została stworzona i co można na niej robić. Kluczowe jest więc właściwe rozmieszczenie wszystkich elementów w witrynie – obrazków, przycisków, treści czy animacji. Okazuje się, że nawet najmniejszy błąd może powodować, że Twoi odbiorcy szybko się zniechęcą, gdy nie będą mogli znaleźć na Twojej stronie tego, czego szukali.
Projektowanie stron internetowych to nie tylko dobór wysokiej jakości zdjęć, to przede wszystkim znajomość przyzwyczajeń grupy docelowej dla danej branży. Na tej podstawie buduje się przejrzystą ścieżkę zakupową na stronie, która pozwala przeprowadzać klientów od etapu poznania poznania produktu do jego zakupu. Rozkład wszystkich informacji powinien być szczegółowo rozplanowany, według wiedzy, którą posiada potencjalny klient akurat wchodząc na stronę.
Intuicyjność użytkowania profesjonalnej strony internetowej to również:
- dobrze widoczne menu – podzielone na odpowiednie kategorie,
- przyciski z czytelnymi treściami, które od razu informują, co stanie się gdy klient w nie kliknie;
- odpowiednio zaprojektowana strona produktowa w sklepie internetowym.

Szybkość ładowania witryny
W dzisiejszym świecie odbiorcy są coraz bardziej niecierpliwi.
Jeśli więc Twoja strona nie będzie się szybko ładować, istnieje prawdopodobieństwo, że klienci zamkną kartę przeglądarki i zaczną przeglądać witryny konkurencji. Jest mała szansa, że wrócą na Twoją stronę, aby sprawdzić, czy już rozwiązałeś ten problem.
Szybkość ładowania zależy od wielu czynników, takich jak np. czystość kodu strony. Projektowanie stron internetowych powinieneś więc powierzyć specjaliście, który zanim opublikuje Twoją witrynę w internecie, sprawdzi ją przy pomocy profesjonalnych narzędzi i dokładnie przeanalizuje prędkość ładowania się wszystkich elementów na stronie.

Profesjonalne i perswazyjne treści
Unikalna propozycja sprzedaży, chwytliwe call to action oraz teksty ofertowe, które pobudzają emocje to niezbędne elementy każdej profesjonalnej strony internetowej. Możesz je napisać samemu lub skorzystać z pomocy copywritera, który zrobi to za Ciebie.
Takie teksty nie są tylko wypełniaczem w witrynie. One faktycznie pomagają sprzedawać!

Wysokiej jakości obrazki i zdjęcia
Stworzenie własnej strony firmowej potraktuj jak inwestycję w przyszłość – również w zakresie doboru grafik, które zostaną na niej umieszczone. Do wyboru masz tutaj 3 opcje:
- Kupno zdjęć z płatnych serwisów ze zdjęciami;
- Pobranie zdjęć z darmowych platform;
- Wykonanie własnych zdjęć.
Niezależnie od opcji, którą wybierzesz, pamiętaj, że obrazki muszą być wysokiej jakości, ale jednocześnie na tyle małe, aby nie obciążały strony i pozwalały jej się szybko załadować.
